Rekordok hete Merenyén

Végre elérkezett a várva-várt időpont, indulás a horgásztúrára. Számomra volt egy kis üröm az örömben, mert csak egy nappal később indultam társaim után halaszthatatlan munka miatt.
A srácokkal folyamatos telefonkapcsolatban voltam. Kicsit irigykedve, de örömmel hallgattam, hogy a jó csalik és a víz ontják a szebbnél szebb halakat.

Átlagban 8-12 kg közöttiek jöttek. Másnap végre én is megérkeztem kedvesemmel a vízpartra. Kipakolás és helykeresés után izgatottan vetettem be készségeimet a kiszemelt helyekre. Csalinak természetesen a CFB termékek kaptak főszerepet. Elsősorban a RED ARMY saját gyúrású SQUID LIVER és BLACK JACK bojlik. Fecó barátom szintén e csalikkal próbálkozott. Zoli még nem használta őket,de már kacsingat feléjük. Az etetést nem vittük túlzásba, egy marék pellet és pár szem bojli került a horgok mellé.

Ezek után került sor a tábor kialakítására, amiben 6 napon keresztül laktunk. A munkafolyamat közepette a fülemet egy nagyon kedves hang ütötte meg, megszólalt az egyik jelzőm. Izgatottan emeltem rá, de nagy ellenállást nem éreztem mivel a „tettes” jó 1kg-os dévér volt. Gyors újra csalizás után már újra helyén volt a szerelék. Talán nem telt el fél óra és újra kapásom volt. A zsinór csak úgy füstölt le a dobról. Felvéve a kontaktust ellenfelemmel éreztem, hogy jó hal van a horgon. Kb 20 perces fárasztás követően pillantottuk meg a halat, mely egy 15.50 Kg-os tövesponty volt

Rekordok hete Merenyén

Örömöm leírhatatlan volt, hogy így kezdtem a túrát. Ezt követőn nálam kisebb szünet következett be másnap hajnalig. Ekkor szinte felrobbant az egyik botom, folyamatos erős húzással emeltem be. A csata vége egy szép 14.70 Kg-os tükrös lett.

Társaim botjai sem maradtak csendben, szépen fogták a szebbnél-szebb halakat. Fecó parta segített egy 13.20 Kg-ost , egy 17.00 Kg-ost és egy 12.7 Kg-ost.

Zolinak is sikerült szákba terelnie egy szép 16.61 Kg-os spanyol tükröst, egy 13.30 Kg-os és egy 14.70 Kg-os pontyot.

Ezek után átfutott rajtunk az a gondolat, hogy ha ez így megy tovább, akkor a túra során még meglepetések érhetnek minket. Így teljesüljön minden álmunk, mert ami ezek után következett az maga volt a csoda. Mindhárman olyan nagy halakat fogtunk, amivel megdöntöttük saját rekordjainkat. A sort Zoli kezdte egy csodálatos 18.20 Kg-os ponttyal.

Rekordok hete Merenyén

Ez a rekorddöntés méltó zárása volt az Ő túrájának. A nappali kapástalanságot követően az utolsó éjszaka halfogással telt. Fecó úgy gondolta, hogy az általunk gyúrt HOT CHOCOLATE & BARACK bojlit rakja fel édes pop up-pal. Később kiderült, hogy ez nyerő csali volt, pedig azt hittem, hogy nyáron nagyobb a kapás a fűszeres-halas bojlikra. Nem sokkal éjfél előtt Fecónak füstölős kapása volt. Rövid parti fárasztás után csónakba szálltunk, mert a hal erősen kitört jobbra és féltünk, hogy elveszítjük. Jó 20 perces csónakforgatós küzdelem után pillantottuk meg először. Egymásra néztünk, mivel ekkora halat nem mostanában láttunk. A mérleg 19.80 Kg-nál állt meg, Fecó eddigi élete legnagyobb halát fogta meg.

Az álom egyből kiment a szemünkből és a „pecát folytatni „jelszó lebegett előttünk. Utána barátom fogott még egy 15.90 Kg-os pontyot.

Ezt követően Fecónak kettős kapása volt és az egyikre én emeltem be. Előbbi egy 16.50 Kg-os ponty, utóbbi egy 17.50 Kg-os ponty volt, mely új egyéni rekordomat jelentette.

Rekordok hete Merenyén

Még akkor is, hogy ha nem a saját botommal fogtam, így is nagy volt örömöm. Egy éjszaka alatt 4 db 15 Kg feletti hal, kell ennél több egy túrán??!!

Összegzésként mit is lehetne még e szuper túráról írni? Talán annyit, hogy összesen a 6 nap alatt 393.9 Kg halat fogtunk 10.90 Kg átlagsúllyal. Ebből 21 db 10 Kg és 8 db 15 Kg felett volt. Mindhárman rekordot döntöttünk! Köszönet Merenyének és nem utolsó sorban a nagyszerű CFB termékeknek! Köszönjük Csabi a csalikat!!