Amikor a halak győznek

Sziasztok! 2020. Június elején egy legénybúcsúval összekötött túrán vettünk részt barátaimmal és csapat társaimmal, Mocsán a Király ponty horgásztavon! Első nap nyárias idő fogadott minket 1008-as légnyomással! Körülbelül dél felé mind a 10 bot be volt élesítve különböző csalikkal!

Erre a horgászatra CCP, Pink panther, Corn + és Full Fruit bojlikkal készültem! Etetésnek ugyan ezeket használtam kevés pellet kíséretében!  Egy bóját leraktam rövid pályára kb. 30 méterre, másfél napig előetettem, reggel este kb. 10 szem 20 mm Corn + szénhidrát tartalmú bojlival! Első délután sikerült Bódor Sándor barátomnak egy 14 kg- os pontyot a merítőbe terelni! Gratulálok Sanyi!

Még aznap este elfüstölt az egyik botom amin egy szem 20 mm CCP bojli volt Sedo Curvx 4-es horgon kínálva!

Másnap hajnalban  borús időre ébredtünk amit egész nap déli szél kísért! Eltelt a nappal, délután és az este is kapás nélkül, bíztunk az éjszakában! Az előetetett bójámra ráhúztam egy szem 20 mm Corn +bojlit, horognak szintén  sedo Curvx 4 -et használtam!

Az éjszakát ismét a csend uralta sajnos, megúsztuk kapás nélkül! Harmadnap megismétlődött a második nap annyi különbséggel, hogy a szél észak nyugatira fordult kevés napsütéssel de a kapások ismét el maradtak egész nap! Utolsó éjszaka előtt kivettem a csalimat a bójáról hogy újra frissítsem, plusz egy fél Cream Dream pop uppal!

Megszagoltuk a csalimat és büdös iszap szaga volt, nem örültem neki! De nem adom fel, vissza húzom éjszakára, hát- ha! Hajnal kettő fele meg szólalt a jelzőm arról a bójáról amit előetettem, felvettem a kontaktot a hallal de sajnos sikerült megszöknie pár perc után! Ideges lettem majd fogtam és vissza dobtam a bója tövébe és morogtam tovább! Éppen elaludtunk, mikor a jelzőm ismét jelzett ugyanarról a helyről!

Ő már meg lett és egyben a túra legnagyobb hala is 14.30 kg-val!

Nem igazán volt a legjobb túránk de a hangulat, a természet, a barátok és a tógazda Király Attila kárpótolt minket! Köszönöm szépen csapattársaimnak Lukács Károlynak és Gál Norbertnek, barátaimnak Budai Attilának, Bódor Sándornak, Paár Sándornak és Király Attilának!

Köszönet a CFB csalikért Horváth Csabának és a SEDO termékekért Knitli Sándornak!