Franciaországi 2 napos kaland

Sziasztok! Szeretném megosztani veletek az idei év első peca élményeit, ami sajnos májusig váratott magára. 13 hónap kihagyás után nagy izgalmakkal tervezgettük első rövidke 48 órás horgászatunkat Krisztián barátommal.

Egy olyan kis franciaországi bányatavat néztünk ki magunknak ahol nem lehet előre helyet foglalni, hanem érkezési sorrendben foglalhatják el a horgászok helyeiket. Megérkezésünkkor sajnálattal vettük tudomásul hogy az a hely ahol pecázni szerettünk volna, már foglalt volt.

Körbe jártuk gyorsan a tavat, de a favorit helyek már mindegyike foglalt volt. Egy belső sugallatra gondoltam megkérdezem azt a horgászt ,aki az általunk kiszemelt helyen pecázott hogy meddig marad. Nagy örömünkre mondta hogy mindjárt pakol ùgyhogy elfoglalhatjuk a helyét.

A Google Translate segítségével tudtunk pár szót váltani vele és megtudtuk tőle hogy az elmúlt 2-3 napot nagyon gyenge eredménnyel zárta. Gyors táborépítés után a helyükre kerültek a botok. Knitli Sanyi  ( gondolom nem kell senkinek se bemutatnom) beszámolója után elhatároztam én is kipróbálom a Deep See World csalit 16 mm-ben és 20 mm-es golyókkal fogok etetni. Krisztián barátom a Black Jack és Red Dream duóval vette üldözőbe a bányató nagyjait.

Nagy meglepetésemre pár óra múlva megérkezett a túra első kapása, ami egyben a legnagyobb hal is lett a maga 16.30 kg súlyàval. Nocsak-Nocsak, csali 16 mm DSW...

Rendre jöttek a füstölős kapások, de az előttünk elterülő vastag hínármező nagyon megnehezítte a dolgunkat. Sajnos emiatt elég sok szép halat vesztettünk, de sikerült több 13-15 kg közötti bojlfalót rövid időre partra segíteni.

Társamnak mindkét csali adott halat, de a 24mm a squides-epres Red Dream volt nála a hétvége nyerő csalija. Hihetetlen gyorsan eltelt ez a 2 nap és már pakolhattunk is össze nagy bánatunkra.

Mindenkinek hasonló élményeket kívánok.