Jungle Carp Cup - CFB Zeg team

Üdv! Az idei évben is szerencsét próbált csapatunk (Cfb Zeg - Mészegető Máté, Kiss Dávid, Kiss Péter) a már ötödik alkalommal megrendezett Jungle Carp Cup versenyen a Zalaszentmihályi egyesületi tavon. Tavaly sikerült a dobogó legfelső fokáig menetelnünk, így idén is hasonló taktikával, lendülettel és reményekkel vágtunk neki a 6 napnak.

Az első napon a helyek sorsolásánál már mellénk állt a szerencse, sikerült parti helyet kihúznunk majdnem a 2019-ben győztes pályának bizonyuló szigettel szemben. Vasárnap reggel a beköltözéssel kezdetét is vette a verseny, de vízre 12 órakor lehetett szállni. Aránylag sok időt szántunk a szerintünk jónak vélt helyek megkeresésével.

A 4 botnak összesen 6 helyet "tartottunk melegen", hogy tudjunk változtatni, alkalmazkodni a verseny közben felmerülő helyzetekhez. Természetesen a favorit csalink a Deep Sea World idén sem maradhatott otthon. 24 mm-es méretben, beton keményre szárítva szórtuk a vízbe, de csak módjával. Már több helyen/pecán megfigyeltük, hogy a nagy mennyiségű etetést előbb megtalálják a törpék és kisebb pontyok ezért ezen a tavon aki sokat szór az sokat melózik a verseny körülmények között jónak nem mondható halakkal... :-)

Azt  tudni kell a versenyről, hogy az 5 legnagyobb hal összsúlya számít bele a meccsbe és csak az 5 kiló feletti ponty és amúr játszik amit ennyi kis testű ponty között nem egy egyszerű feladat megfogni. Ezt is jól tükrözi, hogy a 37 csapatból összesen 29 bandériumnak sikerült értékelhető halat fognia és ebből csak !6! csapatnak sikerült mind az öt halat matracra fektetni.

Nekünk már a vasárnap esti mérlegelésnél volt 3 értékelhető halunk aminek nagyon örültünk és persze nagyon meg is lepődtünk, hogy ennyire gyorsan működni látszik a "matek".

Aztán ahogy teltek a napok változatosra fordult az időjárás ami a táborunkban is komoly károkat okozott és szembesített vele minket, hogy nem annyira fenékig tejfel a dolog, mint ahogy az első 2 napon indult. Rengeteg 1-2 kiló körüli pontyot fogtunk, több taktikával próbáltunk szelektálni kisebb-nagyobb sikerrel.

A Deep Sea mellett próbálkoztunk Green Herbs bojlival, kevesebb halat adott mint a dsw, de ez a csali sem bizonyult zsákutcának. A hajszálelőkére a törpék támadásai miatt Rock keményített horogcsalit fűztünk, ami úgy tűnt, hogy egész jól ellen áll a rágásnak.

Végül a harmadik helyet sikerült megszereznünk amivel szerintem elégedettek lehetünk ezen a könnyűnek nem mondható akadós pályán, amit az időjárás is megspékelt néhány kellemesnek nem mondható meglepetéssel. Sokak szemében a dobogó harmadik foka már elenyésző sikernek számít, de mi büszkék vagyunk az elért eredményre. Nyilván nem volt akkora löket ez, mint a tavalyi elsőség, de messze még az év vége... :-)

Ez úton is köszönjük a CFB csaliknak, hogy hozzá segítettek minket ismét a sikerhez és Horváth Csabának a támogatást.

Baráti üdvözlettel,
Cfb ZegTeam                                                                (írta: Kiss Péter)