Pazar környezet, Pozsár Vendégház

Elszeretnék mesélni egy vagyis inkább kettő beszámolót, egy egy túráról. Hanczik Tibi barátom felkeresett hogy ha lehetőségem van rá akkor mindenképpen menjek el a Pozsár Vendégházba egy horgászatra, nem sok idő elteltével meg is érkeztem a kis családommal (menyasszonyommal és a kislányunkkal) 13-as faházat béreltük ki egy 36 órára.

Pazar környezet kedves személyzet és nem utolsó sorban gyönyörű egészséges halak fogadtak bennünket!

Kipakoltunk, behúzgáltam a szerelékeket. Ezen a túrán  8 db halat sikerült bölcsőbe fektetni, szinte csak a pink panther és full fruit variánsaival.

Nagyon jól éreztük magunkat, már az érkezéskor tudtam nem elsőnek fogok ezen a vízen üldögélni, jó esetben halakat fárasztani! Külön öröm volt számunkra hogy Kinga is közel 2 évesen odáig meg vissza volt a halaktól szerintem már most sikerült megfertőzni ezzel a fantasztikus hobbival!

Második felvonás, itt már csak sátras stéges helyet foglaltam a vízre most az 1-es hely volt a kiszemelt áldozat, unokaöcsémmel 48 órát, míg barátom Renátó 24 órát pecázott velünk, nem is tudom hol kezdjem, talán az elején, szokásos kipakolás,botok a helyükre. A tó az első nap egy olyan arcát mutatta amit még ahogy szokták mondani álmunkban sem gondoltuk volna összesen reggel 9 és délután 6 közt sikerült 17 db halat a partra segítenünk, abból 9 db volt 10 Kg felett, és kétszer volt dupla kapásunk!

Másnap reggel nekem is beköszönt a kapitális egy 17.60 Kg-os tőponty személyében egyben az egyéni rekordomat is jelentette!

Ketten maradtunk Koppányal  az nap már “csak” 8 db pontyot sikerült kicsalni a vízből és sajnos egy nagyon szép tokunk meg is lépet mondhatnám,hogy az volt a legnagyobb hal de ezt már csak a tó tudná elmesélni ha megtehetné! A második túrán a belechan squid golyó ontotta a halat illetve az én egyik személyes kedvencem a hibrid bizonyult sikeresnek!

Nagyon jól éreztük magunkat nyugodtan kijelentem ha van olyan hogy horgászparadicsom ez a hely biztosan köztük van !

Nagyon szépen köszönöm Csabi a támogatást  és a remek bogyókat!

Carp Friend Baits  és egymással ;)