DEJAVU

Eljött végre május 25-e szombat. A régóta várt reggelen elindultunk Ecsédre. Délután 1-re megérkeztünk az egykori bányába ahol pár perc alatt kiderítettük hogy az elmúlt héten az 1-es álláson mindössze 2 halat fogtak, de ez minket cseppet sem érdekelt.Horgászatban bármi megtörténhet könnyen lehet bukni és nagyokat „nyerni"is.Beszélgettünk a srácokkal és ittunk mindenki egészségére a helyi pálinkából.Egy óra beszélgetés a többi csapattal és elfoglaltuk az 1-es állást sokáig nem jutottunk ezen a napon mindössze a radar került a hejére és egy botom végszereléke a part menti fák közé 2db 18mm es RedArmy –val.

Az 1. kapás nem váratott sokáig magára alig lefeküdtem és csippant eggyet a kapásjelzőm majd még egyett ekkor csónakba szálltunk és a hal fölé mentünk, ami egy nagy fába már belefűzte magát.Zsinor kiszabadult és pár perces fárasztás után sikeresen megszákoltuk .A mérleg 18,4 kilót mutatott a csali 2*18mm REDARMY .

Másnap reggel elkezdődött a tábor építés és a szerelékek behordása.7 botnak kell helyet keresni 2 botot a mély vizen 16 méteren és 11 méteren helyeztem el. 1 botot a part menti fák közt 2,5 méteres vízben és a 4. botomat egy ígéretes nádcsomó mellé ahol a tó aljáig lelehetett látni itt a vízmélység 1,7méter volt.Erre a botomra tigrismogyoró és ananászos pop-up került mivel a nádat az amurok szemmel láthatóan lerágták.Biztam abba ha a pontyok nem is lesznek aktivak mindig lehet számítani az erős harcias amurokra.

DEJAVU

Estére már a stéget otthonossá varázsoltuk hejére kerültek a botok, megvacsoráztunk és hosszan beszélgettünk a kedvenc italunk mellett majd lefeküdtünk aludni.

Hajnal 2kor őrült füstölős kapásra ébredtem a nádas mellé lerakott tigrismogyoró az ananászos pop-up al, biztos voltam benne hogy amur lesz,de amikor a hal átment a nádon már kételkedtem benne ez nem amur .Ez egy tükörponty volt a javábol rövid fárasztás után sikerült megszákolni a termetes jószágot és a mérlegelővel kiemeltük a vízböl és a matracra

fektettük Roli ennyit mondott tuti 25+ és a mérleg 28,4kilót mutatott nagy ordítás és sok fotó készült a halról.

DEJAVU

Iszonyat boldog voltam és el sem akartam hinni ,hogy onnan az amuroknak szánt csalival.
Ezután visszaengedtük a bánya mélyére az öreg tükröst.

visszavittem a botomat ugyan oda ahol volt és megszórtam 2-3 kiló tigrismogyoróval majd a partra érve rákérdeztem Rolira ,iszunk 1 citromos sört erre a szép hal egészségére? Erre Ő finoman kiröhögött mondván.
Hülye vagy barátom ekkora halra már bontsd fel egy whisky-t.
Még javában koccintgattunk mikor egy csippanásra lettem figyelmes. A fák közti REDARMY ismét megtetszett valakinek/erröl a helyről jött a túra első hala is a 18,4kg os tükrös /csónakba szálltunk és elindultunk a hal után .Mikor odaértünk a kapás helyszínére addigra a hal átment egy bokron és a part széli nádast verte őrülten . Fölkampóztuk a zsinórt elharaptam és mire összekötöttem addigra a hal már egy kisebb nádcsomót körbetekert kiszabadítottuk és pár perc múlva megszákoltuk a szép tövest.
Kivittük a stégre és a mérleg 27,4 kilót mutatott fantasztikus érzés volt

DEJAVU

pár perces fotózás után visszaengedtük a második bányászt és visszavittem adupla 18-as REDARMY-T a fák közé

Most jött el a pillanat amikor tényleg éreztem erre muszáj koccintanunk ilyen éjszakát 2 ilyen hallal kívánni sem lehetett volna szebbet.

Miután ittunk a halak egészségére végre lefeküdtem már világosban aludni mert az éjszaka mozgalmas volt. A délelőtt és a délután kapás nélkül telt számomra egészen kora estig amikor az amuros etetésről ismét vehemens kapás érkezett, ez a hal is átment a nádon de várt és amikor odaértünk a csónakkal mintha puskából lőtték volna ki az új Century FBS karikába hajlott és a 60-as előtétzsinór pattanásig feszítve ekkor átszaladt az agyamon vajon a bot vagy a zsinór bírja tovább de mind a 2 jelesre vizsgázott. A gyönyörű tükröst 20,2kg val mérlegeltük

DEJAVU

A juhé koccintás nem maradhatott el mivel fantasztikus 24 óra alatt 3 db 20+-ost fogtam és a Roli barátom is fogott egy gyönyörű 21 kilós tövest.

Ezután már csak 2 kapásom volt de sajnos mind a két hal lemaradt.Egy amur aminek kiakadt a horog a szájából a csónak mellett

a másik pedig 15 méter mélyen lefűzte magát és a kagylók a zsinórt elvágták. A természet mindig tartogat meglepetéseket az embernek történt ugyanis ,hogy a bojlit egy gyönyörű vörösszárnyú kívánta meg csónakból rámentünk és akkor láttuk ,hogy egy szép csuka támadt rá majd 1pillanat mulva elragadta,igy lett a vadászból áldozat

Hasonló sikereket kívánok mindenkinek a REDARMY és a meglepetés TIGRISMOGYORÓ ismét jelesre vizsgázott