Vadvízi egyéjszakák...

Egy pár sorban szeretnénk elmesélni az olyan horgászatok varázsát amikor nincs sok idő mgfogni egy-egy halat egy olyan helyen ahol kicsi a halsűrűség és számos dolog nehezíti a horgászatot.De kellő helyismeret és sok szerencse mellet az ember néha igazán szép halakat tud fogni egy-egy éjszaka alatt is.

Egy hetes Balatoni horgászatom 1 nappal előbb ért véget a tervezettnél igy megmaradt 2.5 kiló 30mm-es bojlim,és mivel volt még egy kis szabadidőm ,egy éjszakára leugrottunk a hozzánk közeli holtágra,a bojlik nagy részét elfeleztem és az összeset beszórtam egy fa alá nagyjából 2.5 méteres vízbe és ennek az etetésnek a két szélére raktam le a PopUpal csalizott szerelékeimet.

Egész éjszaka csend volt a halakat sem nagyon hallottuk éjjel,de másnap délelőtt 10 óra körül életre kelt a jobbos botom ami CFB Pineapple PopUp-al volt csalizva,aztán egy emlékezetes fárasztás vette kezdetét,a többit a képek meséljék el....

A szerelékem így nézett ki a fárasztás után...

Ez számomra az egyik legemlékezetesebb egyéjszakás pecám volt, de ami az elkövetkezendő 24 órában történt Zsolti barátomékkal az már számomra is hihetetlennek tűnt mégis igaz volt, de erről meséljen ő egy pár sorban...

Vadvízi egyéjszakák...

Társam sikeres egy éjszakás horgászata után úgy gondoltam én is szerencsét próbálok egy éjszaka erejéig. Kihagyva egy napot az esti órákban érkeztünk meg kiszemelt helyünkre Varga Levente barátommal majd nem sokkal később a helyükre is kerültek a botok. Gyors vacsora után kicsit még gyönyörködtünk az érintetlen tájban majd nyugovóra tértünk. Reggel a nap sugaraival ébredtem, ami sajnos azt jelentette hogy az éjszakát megúsztuk kapás nélkül. Épp vissza akartam menni a sátorba, amikor társam botja felől egy csippanás jelezte hogy valami tőrténni fog. Pár másodperc után szinte felrobbant az orsó, az alig méteres vízben egy tavirózsa szára alá elhelyezett Cfb pineapple pop up-ra éhezett meg valami. A bot megemelése után csónakba pattantunk és elindultunk a hal után. Az akasztás helyére érve három helyen le volt akadva a zsinór, de szerencsére kitudtam szabadítani, ezután kezdődhetett az igazi csata. Tízperces fárasztás után felfeküdt előttünk egy hosszú tükrös. A partra érés után a mérlegelésnél tudatosult csak bennünk hogy mit is fogtunk, a mérleg 19.95kg-ot mutatott. Szinte a föld felett jártunk örömünkben, gyorsa elkészítettük a képeket és útjára is engedtük ezt az öreg tükröst mely lassan eltűnt a szemünk elől otthonában. Ez és több hasonló horgászat igazolja, hogy érdemes 1-1 napokra vagy akár éjszakákra is leugrani horgászni, mert akármelyik kapásban benne lehet álmaink hala akár ilyen rövid horgászat alatt is.

Kívánok mindenkinek hasonló élményeket a vízparton!