Márciusi éjszakák Palicson

Ismét eljött az idei év első horgászata a tőzegtavon. Hosszas pakolgatás után minden a helyén, irány Palics! Megérkeztünk a tóra délután 4 órakor, ahol Zoli barátom már várt bennünket. Természetesen a nagy találkozásra ittunk egyet, és elfoglaltam a 8-as állást.

Hosszas pakolás után minden a helyén. 4 féle bojlival készültem: Redarmy-squid, Hot chocolate-narancs, Sunshine-méz-szilva és Birdfood.

Etetésre pelet bojli és aprómag mixet használtam. Végszerelékem egyszerű elhagyósra szereltem, 6-os horgokat használtam. Csalizó bojlijaim 16 mm ballanszirozottak, mint általában.

Szerelékek a helyükön, jöjjön aminek jönnie kell. Csendesen telt az este. Beszélgettünk a halőrrel, aki nem kecsegtetett el bennünket jó hírekkel, előttünk volt három horgász ezeken a helyeken és 2 db halat sikerült nekik fogniuk.

Éjjel fél egykor csippanás zavarta meg az álmom, amely egy szép 13,5 kg-os pikkelyes volt, aki a hot chokira csábult el.

Márciusi éjszakák Palicson

Három órakor ismét húzós kapásra ébredtem, most a jobbos botomon, amire Redarmy-t tettem. Egy gyönyörű töves, ami egyben a túrám legnagyobb hala is lett 17,1 kg-ot nyomott.

Reggelig még jött egy 8 kg-os tükrös is, aminek a Sunshine tetszett meg.

Reggeli kávé után újrahúztam a szerelékeket. Zoli barátomnak is sikerült egy 17,5 kg-os tükröst matracra fektetnie reggel.

Márciusi éjszakák Palicson

Sajnos csendesen telt a nap, semmi mozgást nem látni a vízen. Délután a jobbos botomra csaliztam Birdfood-dal, amin nem egész egy óra múlva ejtős kapást észleltem. Egy 4,5 kg-os pikkelyest sikerült elcsábítani vele.

Este fél nyolckor ismét kapás egy 14 kg-os szépség személyében, majd pár perc múlva ejtős kapás, ami egy 13,9 kg-os volt.

Reggelig fogtam még 2db hatalmas dévért.

Igen hideg éjszakák voltak, nem volt ritka a -3 -5 fok sem.

Márciusi éjszakák Palicson

Ismét csend és csend, kezdődött a kísérletezgetés, középre tettem tigrismogyit, amit este fél hatkor elhúzott egy 12.5 kg-os pikkelyes ;)

Az éjszaka csendesen telt, egy dévért sikerült fogni.

A vízparton nagyon gyorsan telik az idő. Már szombat van. A víz nem több mint 6-7 fok, néha látni egy két fordulást.

Eljött az este. Frissítettem csalijaimat és bíztam az utolsó éjszakában. Fél 12-kor jött egy 8 kg körüli, majd fél kettőkor egy szép 15,2 kg-os ismét Redarmy-ra . Reggel barátaim is közölték hogy fogtak ők is halat az éjjel.

Márciusi éjszakák Palicson

Elkezdődött a horgászat legrosszabb része, a pakolás.

A túrán 10 db halat fogtam, 4 db-ot Redarmy-val, 3 db-ot Hot chocolate-tal , 1 db-ot Birdfoodal, és 2 db-ot tigrismogyoróval.

Májusban újra itt!

Köszönöm Palicsm, köszönöm CFB!

Üdvözlettel: Sáfrány János Safi

CFB Team - Barátságban a halakkal!