I. Nagyréti Carp Cup

Elérkezett a verseny időpontja, az előtte lévő időszak, hosszas előkészületekkel telt. Nem sokkal hét óra után érkeztünk a tóra ahol már több csapat, illetve a szervezők fogadtak bennünket. Nyolc órakor elkezdődött megnyitó, ahol ismertették a szabályokat, a verseny menetét, illetve a tógazda ismertette a tavat, majd elkezdődött a sorsolás.

Először azt kellett húzni hányadikként húzzuk a helyet. A fiúk rám hagyták a döntést. A 13-as számot húztam, ez nekem egy szerencse számom, majd a hely az 1-es lett. Kicsit szomorúan néztem a helyet, de úgy gondolom a sors akarata ez volt.

A 18 csapat kilenc körül elfoglalhatta a helyeiket, a horgászat 4 botos illetve 2 db bója, és a behúzás engedélyezett volt etetőhajóval . Elkezdődött a helykeresés radar segítségével. egyik bójánk 130 m-re egy törés oldalába 1.8 m-es vízbe, míg a másik 85 m-re 2.7 m vízbe került. Etetésnek a szokásos magmixet, halibut peletet , oldódó és főzött bojlit használtunk.

12 órakor elindult a verseny. 2 db etető hajóval húztuk a helyeikre horgainkat. Minden botra más csalit tettünk: 16mm Hibrid, 16mm Monsterfish, 20mm Red liver oldódó és egy 14mm Cream-dreamet.

I. Nagyréti Carp Cup

Két óra elteltével megérkezett az első jelentkező, ami sajnos félúton lemaradt. Az esti mérlegelésnél a 7. helyen álltunk.

Az éjszaka folyamán sikerült néhány halat fognunk, ami a 3. helyre hozott fel bennünket. A 4. helyen horgászó Angliai-csibészek megfogták az eddigi legnagyobbat egy szép 17,02kg pikkelyest. Csalit módosítottunk, két botra 20mm-es Hibrid és egy ananász-Sunshine ghost popup került, a másik kettőre pedig Monsterfish-eper szintén egy ghost popup-pal. Szépen elkezdtek jönni a halak erre a csali kombinációra, amiket a verseny végéig használtunk. Az esti mérlegelésnél lecsúsztunk a 4. helyre igaz 2kg- mal. Nagyon szoros volt a mezőny, csak pár kg volt az első 5 hely között. Az éjszaka folyamán ismét sikerült 13 db halat fognunk, ami elég volt az első helyre, igaz nem lehetett lazítani mert csak 1,5 kg volt az előnyünk. A nagy meleg ellenére folyamatosan húztuk a halat, a nap folyamán kértünk külön mérlegelést, mert az összes zsákunk tele volt, így estig 23 db halat mérlegelhettünk.

Megtartva első helyünket mintegy 50kg előnnyel. Ismét eljött az éj. Fáradtak voltunk de nem lehetett lazítani, reggelig ismét 13 db ponty került matracra, előnyünk 70kg-ra nőtt. Néhány órát sikerült felváltva aludnunk. A csalik változatlanul hibrid és a Monster-eper és egy szem ghost pop-up volt. Úgy látszik sikerült megtalálni a megfelelő csali kombót.

A reggeli lángos elfogyasztása után, újra nagy hajrába kezdtünk, frissítettünk és ismét megállás nélkül húztuk a halakat, volt hogy egyszerre 3 boton kapás volt. Délután egyik botot visszadobtam, hogy legyen bent minden bot, két perc elteltével húzós kapás, Valti hajózott, Én telefonáltam, Pisti barátom volt hadra fogható. Megemelte a botot, érezte jó hal „menjünk papa!!”  Csónakba ugrottunk. Kb. 10 perc elteltével megláttam a hal fejét mondtam „ a BIG” . Merítés után összeölelkezve örültünk, majd a partra érve a mérlegelésnél szembesültünk a hal súlyával: 17,32 kg. ezzel a legnagyobb hal is a Carp Friends Baits nevéhez fűződik, ami a Hibrid kombóra éhezett meg.

I. Nagyréti Carp Cup

A nap folyamán 29 db halat fogtunk és a legnagyobbat is, ezzel így a mérlegelés állása szerint az utolsó este 170 kg előnyre tettünk szert.

Utolsó éjszaka már mindenki nagyon fáradt volt, de kitartottunk az utolsó töltényig, így a verseny végéig még 23 db halat zsákmányoltunk. Elérkezett a verseny vége, amit dudaszóval jelzett Oláh Imi szervező. A verseny így alakult:

Köszönöm Végh Pisti és Vincze Valti csapattársaimnak ezt a kimagasló helytállást, nagyon büszke vagyok rátok!

Köszönöm Horváth Csabinak a csalikat!

Köszönöm a szervezőknek és a tógazdának ezt a színvonalas versenyt!