Szezonnyitó feederezés a Balatonon

A hétvégén elhatároztuk Beni barátommal, hogy lemegyünk a Balcsira egy évindító pecára, ekkor még mit sem sejtve az eredményről. Szombaton reggel 6-kor már a parton voltunk, a hely elfoglalása után nekiálltunk bekeverni az etető anyagot.

Red army method mix, Moster fish method mix és sima method mix került be keverésre. Csalik az új ghost pop upok és a lebegő pop upok voltak.

Az első bedobások után pár perc elteltével már húztuk a pontyokat, ekkor már kezdett kitűnni a csalik közül a Red army, amit különösen szerettek a pontyok.

Délben tartottunk 17 darab pontynál. Délután meg álltak a kapások, ezért változtattunk, meg próbáltuk a krill és a shun shine pop upot, ezek újabb kapásokat hoztak, mind a ketten fogtunk egy-egy 4 kiló körüli pontyot. Este 6kor hagytuk abba a pecát 22 darab ponttyal. A másnap ugyan így kezdődött, helyfoglalás, etetőanyag keverés, az első bedobások és az első pontyok. Mind a ketten red armyt és krillt tettünk fel, folyamatosan húzták a ponytok. Ezen a napon 51 darab pontyot fogtunk, viszont jött kettő nagyobbacska is, Beninek egy szép dagi 5-ös tükrös, nekem pedig egy 4,80-as töves.

Azt hiszem ennél jobb márciusi kezdést el sem tudtunk volna képzelni, 73 darab pontyot fogtunk a két nap alatt.

Köszönjük szépen a kiváló csalikat és etető anyagot!