Tavaszból a télbe

Végre sikerült összehoznunk férjemmel egy 3 napos túrát az általunk nagyon kedvelt csepregi Boldogasszony tóra.Péntek reggel érkeztünk meg 9 óra körül,kipakolás után bebójáztunk és sávot etettünk jó adag kukoricával és bojlival vegyesen. Egy nagy etetést csináltunk, a többi nap csak pár szem bojlit etettünk dobócsővel. 3 bojlis és 1 feeder bottal vágtunk neki a napnak.

Első nap feeder-rel horgásztam olyan 50m körüli helyet dobáltam. Etetőanyag 2-3mm-es feeder pellet keverve method mix-el. Csalinak többféle 8mm-es pop up ki lett próbálva de a Pink Panther-t húzták csak.

Bojlis botokon napközben nem volt esemény, CFB és barátunk saját bojlijait is bevetettük de semmi. Aztán este 8 kor megszólalt először a jelző egy 14+ gyönyörű töves akadt horogra, CFB HOT BIRD bojli csábította el.

Éjszaka még volt egy kapás de az sajnos leszakadt.

Szombati hidegfront nagyon beindította a halak kapókedvét 8 óra körül jött az első ponty, szinte egész nap viharos szél,hideg és eső után 1,5 óránként estig folyamatosan húzták. Legtöbb a PINK PANTHERT-húzta el, de a HOT BIRD is jól szuperált. Így telt el a nap sok gyönyörű hallal és izgalommal.

Vasárnap hajnalban még sikerült fogni egy 14+ szép tövest barátunk fűszeres bojlijával. Aztán a sok fagyoskodás után úgy döntöttünk reggeli órákban összepakolunk és elindulunk haza.

Eredményes szezonkezdés. Átfagyva ugyan,de elégedetten zártuk ezt a 3 napot. Köszi Csabi a csalikat még egyszer.